Sfaturi de siguranță pentru afacere
1.Utilizați o locație sigură pentru a vă întâlni cu vânzătorul.
2.Evitați tranzacțiile cu numerar.
3.Feriți-vă de ofertele nerealiste.
Candidatul ideal a facut pana acum Lead Management sau cel putin cunoaste metodologia procesului. Este mandatoriu sa aiba studii superioare absolvite, prioritate avand facultatea de Comunicare si Relatii Publice. Experienta de munca pe un post similar sau in domenii care au implicat comunicare si relationare, constituie un avantaj.
Trebuie sa aiba o prezenta placuta si capacitatea de a comunica si relationa usor, atat cu colegii, cat si cu clientii. Fire deschisa si mereu pozitiva, foarte activa, sociabila, curioasa intelectual, cu capacitatea de auto-organizare si stabilire a prioritatilor zilnice. Cunoasterea avansata a programelor PC (Word, Exel, PowerPoint, calendar, mail, etc) si capacitatea de a le opera in mod curent sunt obligatorii. Atitudine orientata catre client, reactivitate, precizie, atentie la detalii, gandire structurata, spirit de analiza si sinteza. Sa aiba capacitatea de a mentine confidentialitatea informatiilor. Cunoaste limba engleza (vorbit si scris) la nivel avansat.
Cu ce se va ocupa?
– Lead management;
– Contabilitate primara;
– Va gestiona, inregistra si transmite mai departe corespondenta;
– Va stabili intalniri, intampina clientii si va asigura protocolul in cadrul intalnirilor;
– Va prelua apelurile telefonice;
– Va prelua si mentine relatiile cu clientii, colaboratorii si furnizorii de servicii;
– Va asigura functionarea biroului in conditii decente prin aprovizionarea cu rechizite, consumabile de birou si alte materiale necesare.
Care sunt avantajele?
Activitatea se desfasoara in centrul Bucurestiului (Zona Unirii) intr-un mediu placut si armonios. Colegii de birou lucreaza intr-o echipa tanara si sunt gata sa impartaseasca din experienta lor. Programul de lucru este de luni pana vineri, de la 9:00 la 17:30. Iar despre celelalte avantaje te invit sa discutam pe indelete in biroul nostru.